Domácí úkoly

24.03.2020 08:36
  • Informace z posledních dní - školní docházka pozastavena od 11. 3. 2020 do odvolání. Na této stránce najdete vždy každý den dopoledne zadání domácích úkolů pro děti. Pokud bude něco nejasného, přeskočte, dodělám s dětmi, jakmile to bude možné.Doporučila bych domácí procvičování vyjmenovaných slov po B, L, M, slovních druhů, četbu knih, psaní vět, opakování + a - do 1000, písemné sčítání a odčítání dvojcif. čísel, zaokrouhlování čísel na 10, násobení a dělení. V případě nejasností klidně volejte. Peníze za vstupné do divadla budou vráceny.
  • domácí úkoly 11. 3. 2020
  • JČ pracovní sešit str. 7 cv. 5 opsat cvičení do školního sešitu
  • M  pracovní sešit str. 22 cv. 4, 5    str. 23 cv. 1, 2, 3( s rozkladem),  str. 18 dokončit, kdo nemá ještě hotové
  • přeposílám zprávu p. uč. Kufové:

 

  1. Zopakujte si slovíčka 1. – 6. lekce. Co nemáte zapsáno ve slovníčku a neumíte, dopište si. Budeme psát test na slovíčka.
  2. Podle učebnice na str. 43 a 45 si na papír (velikost 4 – jako vaše učebnice Aj) nakreslete svůj pokojík, nábytek, který tam máte, věci, které tam máte, popište anglicky a vybarvěte.

Příklad: My doll is on the bed. My chair is red. The ball is under the table……

ENGLISH STAR 2020        

 

Chystáme soutěž, do které se žáci budou moci přihlásit po návratu z „nucených“ prázdnin.

Žák/ žákyně si sám/ sama či ve skupince připraví krátké vystoupení (básničku, říkanku, písničku, scénku) v anglickém jazyce.

Posílám informace, jelikož jsem je žákům nestačila dát. Myslím, že mají teď prostor si to promyslet, vymyslet co by chtěli předvést, popř. se spojit s některým ze svých spolužáků a začít trénovat.

Good luck!!!

Kufová Radomíra

 

  • domácí úkoly 12. 3. 2020
  •  Do školního sešitu si napsat:  7. Předložky se spojují s podstatnými jmény ( se psem ), s přídavnými jmény ( na malém ), se zájmeny ( za tebou ). Pracovní sešit str. 10 cv. 1 do šk. sešitu, str. 10 cv. 2 v prac. sešitě. 
  • M prac. sešit str. 23 cv. 4, 5. Učebnice str. 18 cv. 56 ( první dva a poslední dva sloupce) do domácího sešitu
  • Čtení, Kluci, hurá za ním! str. dočíst 3 kapitolu do konce
  • Písanka str. 10, 11
  • domácí úkoly 13. 3. 2020
  • M geo str. 40 cv. 1, 2, 3, 4, vystřižené mnohoúhelníky nalepit do sešitu geometrie. Děti si mohou z papíru skládat, vystřihovat, lepit také čtverce, obdélníky, trojúhelníky
  • JČ str. 11 cv. 1, 2, 3. Jako kontrolu můžete použít klíč vzadu v pracovním sešitě str. 2. Nakladatelství Nová Škola, s. r. o. na svých stránkách ucebnice.online umožňuje dětem bezplatné používání učebnic, jsou to ty, které používáme ve škole, můžete pracovat a procvičovat s nimi. 
  • JČ do školního sešitu nadepsat 8. Spojky  spojují slova nebo věty.   např: pes i kočka       Máme rádi tělocvik, protože se vyřádíme.
  • PRV str. 45 dokončit
  • Přeji hezkou sobotu a neděli, děkuji dětem i rodičům za domácí přípravu a přeji všem brzký návrat do normálu.
  • domácí úkoly 16. 3. 2020
  • JČ do školního sešitu napsat 9. částice - bývají na začátku věty, např. ať, nechť, kéž, prý, ano, ne, prý, asi.

                                                      10. citoslovce - vyjadřují nálady, city, hlasy, zvuky např. hele, pst, bác, ťuk, vrkú, 

  • JČ pr. sešit str. 12
  • M pr. sešit str. 24
  • PRV str. 46
  • Čtení na pokračování, 4. kapitola, str. 31-33. Šikovní čtenáři si mohou číst podle chuti samozřejmě víc. 
  • domácí úkoly 17. 3. 2020
  • JČ pr. sešit str. 13 cv. 1, s pomocí školního sešitu si zopakovat, co jednotlivé slovní druhy znamenají.
  • M učebnice ( žlutá ) str. 19 cv. 61, 63, 64 do domácího sešitu. U slovních úloh zápis, výpočet, odpověď.
  • PRV str. 47
  • Čtení na pokračování str. 34, 35. 
  • domácí úkoly 18. 3. 2020
  • JČ str. 13 cv. 1, 2. Do školního sešitu napsat nadpis:  Podstatná jména - rod, na nový řádek napsat: U podstatných jmen určujeme rod mužský- ten pes, ten dům,   
         rod ženský - ta máma, ta knížka, rod střední - to dítě, to kuře. JČ prac. sešit str. 14 cv. 1.
  •  M prac. sešit str. 25 cv. 1, 2, 3. 
  • Písanka str. 12. 
 
  • domácí úkoly 19. 3. 2020
  • JČ pr. sešit str. 14 cv. 2, 3, 4. Cvičný diktát dětem nadiktujte do prověrek, nebo si ho mohou do prověrek opsat.  
  • M prac. sešit str. 25 cv. 4, 5, učebnice str. 19 cv. 65 do dom. sešitu
  • Čtení na pokračování str. 36, 37.
 
  •  domácí úkoly 20. 3. 2020 
  • JČ do školního sešitu nadpis: Podstatná jména - číslo, na nový řádek napsat: U podstatných jmen rozlišujeme číslo jednotné - mědvěd, vrána, had a číslo množné - medvědi, vrány, hadi. 
  • JČ pr. sešit str. 15 cv. 1, 2. cv. 1 - vzor jelen - jeleni
  • Čtení na víkend, dočíst 4. kapitolu. 
  • M pr. sešit geometrie ( vynechávám kružnice, děti mají kružítka u mě ), str. 43 cv. 1, 2, 3, 4. Pokud mají děti kružítko doma, mohou zkusit s jeho pomocí přenášet úsečky, jinak postačí proužek papíru, dělali jsme již ve škole. 
  • PRV str. 48. Pokud si v něčem v prvouce nejste jisti, pomůže internetová učebnice, kterou používáme my, Já a můj svět, prvouka pro 3. ročník, učebnice, Nová Škola, s. r. o. Brno.
  • Přeji pokud možno co nejklidnější víkend, pevné zdraví, moc děkuji všem rodičům, kteří mi poslali hezké sms, mám tak od Vás zpětnou vazbu, věřím, že všechno společně zvládneme!  
 
  • domácí úkoly 23. 3. 2020
  • JČ str. 15 cv. 3, 4. 
  • Do školního sešitu nadpis: Podstatná jména - pády, na nový řádek napsat. 
  • 1. pád               kdo? co?                        kočka
  • 2. pád   ( bez )  koho? ( bez )  čeho?      kočky
  • 3. pád    ( dám ) komu? čemu?               kočce
  • 4. pád  ( vidím)  koho? co?                     kočku  
  • 5. pád  oslovujeme, voláme                    kočko! 
  • 6. pád  (o) kom? (o) čem?                       kočce
  • 7. pád  ( s) kým? (s) čím?                       kočkou
  • Jč pr. sešit str. 16 cv. 1, 1a. ( zkuste, klidně vypracujte podle klíče), vše dětem po návratu vysvětlím, neni to úplně jednoduché učivo, ale ve 4. třídě bude na procvičování čas
  • M učebnice ( žlutá ) str. 21 cv. 67, 68 do dom. sešitu
  • PRV str. do malého sešitu nadpis: Kvetoucí rostliny, na nový řádek napsat: Kvetoucí rostliny mají květy, rozmnožují se semeny, cibulkami nebo hlízami. Pak si děti nakreslí obrázek nějaké kvetoucí rostliny - pr. sešit str. 46. Na další řádek napsat nadpis: Nekvetoucí rostliny, na nový řádek napsat: Nekvetoucí rostliny nemají květy, rozmnožují se výtrusy. A opět si děti nakreslí obrázek nějaké nekvetoucí rostliny ( str. 46 - mech, kapraď, přeslička). 
  • ČT- před usnutím přečíst zase kousek z knížky str. 41 - 43. 
  • Moc Vás děti chválím ! Kdo si pravidelně dělá úkoly a nezapomíná číst, je velká šikulka, až se zase uvidíme, vše si společně zopakujeme, nebude to pro vás tak těžké a zvládneme to! 
  • Moji milí třeťáčci,

     

    strašně se mi po vás stýská. Věřím, že i vy byste radši brali normální školu a své kamarády, než tuto prazvláštní situaci. Budeme ale společně doufat, že se zase brzy uvidíme a všechno bude jako dřív.

    radomira.kufova@zsprazska.cz

    Posílám vám úkoly na tento týden 23.3. – 27.3.2020.

     

    1. Zopakujte si slovíčka 1. – 6. lekce. Učte se slovíčka lekce 7., zapište si je do slovníčku.
    2. Doufám, že se vám podařilo udělat úkol z minulého týdne a nakreslili jste a popsali svůj pokojíček. Pokud je to možné, ať to rodiče vyfotí a pošlou na můj mail, já vám to oznámkuju. Pokud to možné u někoho není, nevadí, podívám se na to, až se zase uvidíme.
    3. V učebnici (U) na str. 48 a 49 si přečtěte a zkuste se slovníčkem v pracovním sešitě (PS) na str. 92, a v případě, že tam něco nenajdete, tak se slovníkem na www.seznam nebo www.google, přeložit obě stránky, abyste jim porozuměli.
    4. Jako HW (homework = domácí úkol) mi zkuste do mailu napsat překlad těchto vět: (je to opakování toho, co jsme probírali, můžete kouknout do učebnice nebo sešitu)

     

    Já jsem v obývacím pokoji.

    Na posteli je autíčko.

    Já mám sbírku mušlí.

    Podívej se na ty barvy!

    Mám kolo. Nemám letadlo.

    Máš malou hnědou loď?

    Pojďme do parku!

    Mohu dostat nějaké těstoviny?

    Máš rád toast na snídani?

     

    1. V PS si dodělejte L 6.

     

    Mějte se krásně! Těším se na vaše mailíky, ale hlavně na vás!!! J RK

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • Informace z posledních dní - školní docházka pozastavena od 11. 3. 2020 do odvolání. Na této stránce najdete vždy každý den dopoledne zadání domácích úkolů pro děti. Pokud bude něco nejasného, přeskočte, dodělám s dětmi, jakmile to bude možné.Doporučila bych domácí procvičování vyjmenovaných slov po B, L, M, slovních druhů, četbu knih, psaní vět, opakování + a - do 1000, písemné sčítání a odčítání dvojcif. čísel, zaokrouhlování čísel na 10, násobení a dělení. V případě nejasností klidně volejte. Peníze za vstupné do divadla budou vráceny.
  • domácí úkoly 11. 3. 2020
  • JČ pracovní sešit str. 7 cv. 5 opsat cvičení do školního sešitu
  • M  pracovní sešit str. 22 cv. 4, 5    str. 23 cv. 1, 2, 3( s rozkladem),  str. 18 dokončit, kdo nemá ještě hotové
  • přeposílám zprávu p. uč. Kufové:

 

  1. Zopakujte si slovíčka 1. – 6. lekce. Co nemáte zapsáno ve slovníčku a neumíte, dopište si. Budeme psát test na slovíčka.
  2. Podle učebnice na str. 43 a 45 si na papír (velikost 4 – jako vaše učebnice Aj) nakreslete svůj pokojík, nábytek, který tam máte, věci, které tam máte, popište anglicky a vybarvěte.

Příklad: My doll is on the bed. My chair is red. The ball is under the table……

ENGLISH STAR 2020        

 

Chystáme soutěž, do které se žáci budou moci přihlásit po návratu z „nucených“ prázdnin.

Žák/ žákyně si sám/ sama či ve skupince připraví krátké vystoupení (básničku, říkanku, písničku, scénku) v anglickém jazyce.

Posílám informace, jelikož jsem je žákům nestačila dát. Myslím, že mají teď prostor si to promyslet, vymyslet co by chtěli předvést, popř. se spojit s některým ze svých spolužáků a začít trénovat.

Good luck!!!

Kufová Radomíra

 

  • domácí úkoly 12. 3. 2020
  •  Do školního sešitu si napsat:  7. Předložky se spojují s podstatnými jmény ( se psem ), s přídavnými jmény ( na malém ), se zájmeny ( za tebou ). Pracovní sešit str. 10 cv. 1 do šk. sešitu, str. 10 cv. 2 v prac. sešitě. 
  • M prac. sešit str. 23 cv. 4, 5. Učebnice str. 18 cv. 56 ( první dva a poslední dva sloupce) do domácího sešitu
  • Čtení, Kluci, hurá za ním! str. dočíst 3 kapitolu do konce
  • Písanka str. 10, 11
  • domácí úkoly 13. 3. 2020
  • M geo str. 40 cv. 1, 2, 3, 4, vystřižené mnohoúhelníky nalepit do sešitu geometrie. Děti si mohou z papíru skládat, vystřihovat, lepit také čtverce, obdélníky, trojúhelníky
  • JČ str. 11 cv. 1, 2, 3. Jako kontrolu můžete použít klíč vzadu v pracovním sešitě str. 2. Nakladatelství Nová Škola, s. r. o. na svých stránkách ucebnice.online umožňuje dětem bezplatné používání učebnic, jsou to ty, které používáme ve škole, můžete pracovat a procvičovat s nimi. 
  • JČ do školního sešitu nadepsat 8. Spojky  spojují slova nebo věty.   např: pes i kočka       Máme rádi tělocvik, protože se vyřádíme.
  • PRV str. 45 dokončit
  • Přeji hezkou sobotu a neděli, děkuji dětem i rodičům za domácí přípravu a přeji všem brzký návrat do normálu.
  • domácí úkoly 16. 3. 2020
  • JČ do školního sešitu napsat 9. částice - bývají na začátku věty, např. ať, nechť, kéž, prý, ano, ne, prý, asi.

                                                      10. citoslovce - vyjadřují nálady, city, hlasy, zvuky např. hele, pst, bác, ťuk, vrkú, 

  • JČ pr. sešit str. 12
  • M pr. sešit str. 24
  • PRV str. 46
  • Čtení na pokračování, 4. kapitola, str. 31-33. Šikovní čtenáři si mohou číst podle chuti samozřejmě víc. 
  • domácí úkoly 17. 3. 2020
  • JČ pr. sešit str. 13 cv. 1, s pomocí školního sešitu si zopakovat, co jednotlivé slovní druhy znamenají.
  • M učebnice ( žlutá ) str. 19 cv. 61, 63, 64 do domácího sešitu. U slovních úloh zápis, výpočet, odpověď.
  • PRV str. 47
  • Čtení na pokračování str. 34, 35. 
  • domácí úkoly 18. 3. 2020
  • JČ str. 13 cv. 1, 2. Do školního sešitu napsat nadpis:  Podstatná jména - rod, na nový řádek napsat: U podstatných jmen určujeme rod mužský- ten pes, ten dům,   
         rod ženský - ta máma, ta knížka, rod střední - to dítě, to kuře. JČ prac. sešit str. 14 cv. 1.
  •  M prac. sešit str. 25 cv. 1, 2, 3. 
  • Písanka str. 12. 
 
  • domácí úkoly 19. 3. 2020
  • JČ pr. sešit str. 14 cv. 2, 3, 4. Cvičný diktát dětem nadiktujte do prověrek, nebo si ho mohou do prověrek opsat.  
  • M prac. sešit str. 25 cv. 4, 5, učebnice str. 19 cv. 65 do dom. sešitu
  • Čtení na pokračování str. 36, 37.
 
  •  domácí úkoly 20. 3. 2020 
  • JČ do školního sešitu nadpis: Podstatná jména - číslo, na nový řádek napsat: U podstatných jmen rozlišujeme číslo jednotné - mědvěd, vrána, had a číslo množné - medvědi, vrány, hadi. 
  • JČ pr. sešit str. 15 cv. 1, 2. cv. 1 - vzor jelen - jeleni
  • Čtení na víkend, dočíst 4. kapitolu. 
  • M pr. sešit geometrie ( vynechávám kružnice, děti mají kružítka u mě ), str. 43 cv. 1, 2, 3, 4. Pokud mají děti kružítko doma, mohou zkusit s jeho pomocí přenášet úsečky, jinak postačí proužek papíru, dělali jsme již ve škole. 
  • PRV str. 48. Pokud si v něčem v prvouce nejste jisti, pomůže internetová učebnice, kterou používáme my, Já a můj svět, prvouka pro 3. ročník, učebnice, Nová Škola, s. r. o. Brno.
  • Přeji pokud možno co nejklidnější víkend, pevné zdraví, moc děkuji všem rodičům, kteří mi poslali hezké sms, mám tak od Vás zpětnou vazbu, věřím, že všechno společně zvládneme!  
 
  • domácí úkoly 23. 3. 2020
  • JČ str. 15 cv. 3, 4. 
  • Do školního sešitu nadpis: Podstatná jména - pády, na nový řádek napsat. 
  • 1. pád               kdo? co?                        kočka
  • 2. pád   ( bez )  koho? ( bez )  čeho?      kočky
  • 3. pád    ( dám ) komu? čemu?               kočce
  • 4. pád  ( vidím)  koho? co?                     kočku  
  • 5. pád  oslovujeme, voláme                    kočko! 
  • 6. pád  (o) kom? (o) čem?                       kočce
  • 7. pád  ( s) kým? (s) čím?                       kočkou
  • Jč pr. sešit str. 16 cv. 1, 1a. ( zkuste, klidně vypracujte podle klíče), vše dětem po návratu vysvětlím, neni to úplně jednoduché učivo, ale ve 4. třídě bude na procvičování čas
  • M učebnice ( žlutá ) str. 21 cv. 67, 68 do dom. sešitu
  • PRV str. do malého sešitu nadpis: Kvetoucí rostliny, na nový řádek napsat: Kvetoucí rostliny mají květy, rozmnožují se semeny, cibulkami nebo hlízami. Pak si děti nakreslí obrázek nějaké kvetoucí rostliny - pr. sešit str. 46. Na další řádek napsat nadpis: Nekvetoucí rostliny, na nový řádek napsat: Nekvetoucí rostliny nemají květy, rozmnožují se výtrusy. A opět si děti nakreslí obrázek nějaké nekvetoucí rostliny ( str. 46 - mech, kapraď, přeslička). 
  • ČT- před usnutím přečíst zase kousek z knížky str. 41 - 43. 
  • Moc Vás děti chválím ! Kdo si pravidelně dělá úkoly a nezapomíná číst, je velká šikulka, až se zase uvidíme, vše si společně zopakujeme, nebude to pro vás tak těžké a zvládneme to! 
  • Moji milí třeťáčci,

     

    strašně se mi po vás stýská. Věřím, že i vy byste radši brali normální školu a své kamarády, než tuto prazvláštní situaci. Budeme ale společně doufat, že se zase brzy uvidíme a všechno bude jako dřív.

    radomira.kufova@zsprazska.cz

    Posílám vám úkoly na tento týden 23.3. – 27.3.2020.

     

    1. Zopakujte si slovíčka 1. – 6. lekce. Učte se slovíčka lekce 7., zapište si je do slovníčku.
    2. Doufám, že se vám podařilo udělat úkol z minulého týdne a nakreslili jste a popsali svůj pokojíček. Pokud je to možné, ať to rodiče vyfotí a pošlou na můj mail, já vám to oznámkuju. Pokud to možné u někoho není, nevadí, podívám se na to, až se zase uvidíme.
    3. V učebnici (U) na str. 48 a 49 si přečtěte a zkuste se slovníčkem v pracovním sešitě (PS) na str. 92, a v případě, že tam něco nenajdete, tak se slovníkem na www.seznam nebo www.google, přeložit obě stránky, abyste jim porozuměli.
    4. Jako HW (homework = domácí úkol) mi zkuste do mailu napsat překlad těchto vět: (je to opakování toho, co jsme probírali, můžete kouknout do učebnice nebo sešitu)

     

    Já jsem v obývacím pokoji.

    Na posteli je autíčko.

    Já mám sbírku mušlí.

    Podívej se na ty barvy!

    Mám kolo. Nemám letadlo.

    Máš malou hnědou loď?

    Pojďme do parku!

    Mohu dostat nějaké těstoviny?

    Máš rád toast na snídani?

     

    1. V PS si dodělejte L 6.

     

    Mějte se krásně! Těším se na vaše mailíky, ale hlavně na vás!!! J RK